Hogere wiskunde

Een tijd terug bedacht ik me dat het leuk zou zijn om te gaan bloggen. Niet omdat ik ontzettend goed kan schrijven of een belangrijke boodschap te vertellen heb, maar gewoon, voor de leuk.

Dat idee om te gaan bloggen werd dus geboren als een soort eitje in een nestje en ik ging er eens lekker op broeden. Op steeds meer plekken in huis kwamen notities te liggen met onderwerpen en ideeën voor als die blog dan eindelijk de lucht in ging. Dat die kladblaadjes niet heel erg leesbaar zijn, hoef ik de mensen die mij goed kennen, niet te vertellen. Als ik goed mijn best doe, valt het te lezen. Als ik het schrijf terwijl er een peuter aan m'n rok hangt omdat ze 'koekie' wil én een baby op mijn arm jengelt, is het dus een soort hogere wiskunde om het te kunnen ontcijferen. Als dit bericht dus het eerste en laatste is, komt dat doordat de notities niet te ontcijferen zijn en ik dus niet meer weet wat te schrijven, want door de naweeën van zwangerschapsdementie werkt mijn geheugen niet meer optimaal, vandaar dat die notities echt nodig zijn. ;-)

Hoe dan ook, de blog is er gekomen en nu is het tijd om jullie welkom te heten! Ik ben Willeke, 22 jaar oud, getrouwd met Timon, moeder van 3 meisjes, Rebekka van 2 en Hadassa en Damaris die 4 maanden zijn. We wonen in Nieuwland en gaan over 1,5 maand verhuizen naar Goudriaan. Ik ben van plan om te bloggen over de dagelijkse dingen. Zie het als een soort van dagboek. Hopelijk vinden jullie het leuk.

Oh ja, nog even over de naam van de blog. Hij is niet bepaald origineel, hè?! Op één van de kladblaadjes hier in huis stonden dus allemaal potentiële namen voor de blog. Alleen het probleem was dat geen van allen nou echt perfect was. De naam van een blog kiezen is eigenlijk een beetje als de naam voor je ongeboren baby kiezen. Een heleboel komen er in de buurt, maar zijn het toch net niet. Totdat 'Willeke blogt' in me op kwam. Want zeg nou zelf, het is misschien niet origineel, maar wat dekt de lading nou beter?! Dus, Willeke blogt!

Joe!

6 opmerkingen:

  1. Leuk, dit blog. Ik ken je beetje van Minimaliseren kun je leren en als schoonzusje van Judith en Albert (ik ben een tante van hen). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je intro spreekt me aan!! Ik ga zeker verder lezen. Heel veel suc6 met je blog. Ik hoop dat je veel volgers zal krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog! En zo dichtbij, woon nu in Schoonhoven maar man en ik komen uit Nieuwpoort en Groot-Ammers. Bekend terrein dus. Alvast succes met verhuizen, wij wonen hier nu drie maanden en ik vond het nog best een onderneming met kleuter (4) peuter (2) en baby (5 mnd nu). Maar het komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willeke,

    ik lees dat je thuisblijfmoeder bent. Zou je tijd en zin hebben mee te doen aan de rubriek Thuisblijfmoeders op www.hetmoederfront.com?

    Als je wilt meedoen mail ik je graag de vragen.

    Ik zie geen contactformulier, dus vandaar dat ik het even via de comments vraag.

    vriendelijke groet,

    Nicole Orriëns (Redactie Het Moederfront)

    BeantwoordenVerwijderen