Week 8 - Tandartsbezoek, zieke kinderen en een nieuwe ruit

Tadaa! Hier is weer een nieuw weekoverzicht.

Weer een kies minder
Zo, mijn laatste verstandskies is eruit gehaald in de afgelopen week. Of nouja, de laatste. Dat is nog een beetje de vraag. Terwijl de verdoving aan het inwerken was, zat ik met de tandarts te praten. Hij bekeek de foto's die vier jaar terug bij mijn oude tandarts zijn gemaakt en vertelde dat er boven één van de bovenste verstandskiezen een kleine tand zat. Die verstandskies is getrokken, maar hij kan niet in het dossier zelf terugvinden of dat kleine tandje ook is getrokken. Ik kan het me zelf sowieso niet herinneren dat er iets opmerkelijks aan de hand was toen, dus het lijkt mij dat hij er nog zit. Hoe dan ook, ik heb nergens last van en de tandarts verwacht ook niet dat ik er last van ga krijgen, dus die blijft zitten. Dus dat betekent dat ik voorlopig klaar ben bij de tandarts. Dit keer heb ik veel minder last van pijn en ongemak, gelukkig, het viel me dus mee na de vorige keer.

Ziek en zielig
De kinderen waren allemaal niet lekker en fit afgelopen week. Zo sneu. De tweeling was gewoon niet fit. Snot, spugen, huilen, jengelen, verhoging, ze hadden er echt last van. Nu spugen ze sowieso al vrij veel, maar deze dagen kon ik de was echt amper bijhouden. Toen we Rebekka dinsdagavond ook nog eens huilend in een bed vol overgeefsel aantroffen, zakte de moed wel een beetje in de schoenen. Gelukkig konden we het de keren daarna opvangen en was ze de volgende ochtend weer kiplekker. De tweeling is sinds gisteren ook weer beter, dus we hebben deze ronde ook weer achter de rug. Dat het maar snel voorjaar mag zijn!

Een nieuwe ruit
Tijdens het klussen, werden er nieuwe ramen geplaatst. Het glas van een van de ramen achter was alleen gelijk al kapot. Afgelopen week kwam hij eindelijk binnen en werd gisteren geplaatst. Nu kan het kozijn geschilderd worden, daar hadden we bewust mee gewacht. Als het goed is, komen de gordijnen binnen nu en een paar weken, dus dat sluit prima op elkaar aan. Timon gaat de kwast dus weer oppakken.

Goed, je leest het al, niet zo heel veel spannend nieuws, maar zo zag het er nou eenmaal uit de afgelopen week.

Ik wens je een heel fijn weekend, geniet en succes in de nieuwe week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen