Week 10 - Koffie-ochtend, kledingbeurs en nieuwe gordijnen

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Koffie-ochtend op de peuterspeelzaal
Rebekka gaat nu al een aantal weken naar de peuterspeelzaal waar ze het echt ontzettend naar haar zin heeft. Afgelopen woensdag mochten we als ouders koffie komen drinken. Het was die dag echt dramatisch regenachtig weer, dus als verzopen katjes kwamen wij daar aan. Maar dat gaf niet, het was leuk om te kunnen kijken hoe ze zich daar vermaakt. Ook fijn om zo als ouders de leiding even wat uitgebreider te kunnen spreken en natuurlijk de andere ouders.

Kledingbeurs
Gisteravond ging ik naar een tweedehands kinderkledingbeurs. Ik ben daar één keer eerder geweest en deed toen zulke goede koopjes, dat ik me voornam om nog eens te gaan. En dat deed ik dus gisteren. Nu was er voornamelijk zomerkleding te koop. Dit kocht ik allemaal:






Het spijkerjasje op de vierde foto is voor mezelf, er hing ook wel wat dameskleding. Voor dit alles samen moest ik 31 euro betalen. Niet veel geld dus, voor kleding die in prima staat is en daarnaast ook gewoon leuk. Ik kan het je zeker aanraden om eens te gaan kijken bij zo'n tweedehands beurs.

Gordijnen
De gordijnen hangen! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Eerder dan gedacht waren ze klaar en konden we ze afhalen, dus wij helemaal blij uiteraard. Dit is het resultaat:


Donkergrijze rolgordijnen dus, zoals je hopelijk ziet, want de foto is niet zo best. 
Ze staan heel mooi en ik ben echt zo blij met het resultaat! 

Verder ging ik deze week nog even naar de Kringloopwinkel om wat spullen weg te brengen en even te kijken of er nog wat leuks was. Ik kwam deze tegen:


Een regenponcho van Jip en Janneke. Zo leuk. Gelijk meegenomen uiteraard. Perfect voor regenachtige dagen!

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

1 opmerking: