Week 11 - Voorjaarszonnetje, de tuin en project bijkeuken

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Voorjaarszonnetje
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar de afgelopen week heb ik echt genoten, samen met de kinderen, wat een heerlijk weer. We gingen een paar keer naar de speeltuin en daarnaast waren we veel in de tuin te vinden. Echt zo fijn! Rebekka lekker stoepkrijten en spelen en ik onkruid wieden. Liever zat ik natuurlijk lui te zijn op een stoel, maar dan moet er toch eerst echt gewerkt worden.

De tuin
Ja, die tuin dus. Die is echt niet om aan te zien. Heel veel onkruid tussen de tegels. En het vervelende is, het zijn hele kleine tegels. Dus heel veel voegen (noem je dat zo?) met onkruid. Leuk project dus, voor de komende dagen dat Rebekka toch buiten speelt. Iemand nog een goede tip? Ik heb er al azijn op gespoten, maar ik merk er weinig van.

Project bijkeuken
Onze berging / bijkeuken was echt geen fijne ruimte. Op de muren zat schimmel en verder nog gekke roestkleurige vlekken. Dat hebben we aangepakt de afgelopen week. De muren zijn nu weer fris wit en zien er mooi uit.
Jammer dat ik geen goede foto heb van hoe het eerst was, want het is zoveel frisser. 

Gisteren hebben we twee stellingkasten besteld, ik kan niet wachten tot ze in elkaar staan en ik ze kan gebruiken. Het lijkt me echt super praktisch om alles daarin te kunnen zetten, bijvoorbeeld voorraad luiers, wasmiddelen en zo.

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Het strooien van zout op het onkruid schijnt ook te helpen. Tenminste bij mijn ouders werkt het fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen