Week 12 - Wandelen, nieuw speelgoed en opa en oma

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Wandelen
Het was natuurlijk één van mijn doelen, meer wandelen in 2017. Tot nu toe gaat dat erg goed. Ik probeer minimaal twee keer per week een heel 'rondje Goudriaan' te doen. Door het schrijven van deze blog ging ik gelijk even uitzoeken hoeveel kilometer dat is. Ruim 5 km! Dus een leuk rondje. Met mooi weer ook echt geen straf, gisteren toen Rebekka op de peuterspeelzaal was, hebben we het ook even gedaan. Of het ook echt positief effect heeft op het lijnen en afvallen, weet ik niet, maar het zal sowieso geen negatief effect hebben, lijkt me.

Nieuw speelgoed
Afgelopen week ontdekte ik het speelgoed van Lamaze. Ik weet niet of jullie dat kennen, maar ik niet echt voor deze week. Het is vooral babyspeelgoed, maar Rebekka vind het ook wel erg interessant. Het is voornamelijk van stof, met wat plastic dingetjes hier en daar. Nu hebben wij voornamelijk houten speelgoed, maar dit is toch wel vrij minimaal qua plastic, dus kan door de beugel. ;-)


Leuk hè? We hebben ook nog een tijger die een balletje in z'n buik heeft wat over iets met ribbeltjes rolt, waardoor hij dus gromt.

Op bezoek bij mijn opa en oma
Vandaag gingen wij op bezoek bij mijn opa en oma. Doordat de weekenden eerlijk gezegd al gauw vol zitten en de kinderen toch wel houden van hun eigen bedje en ritme, komt het er vaak niet van om op echte familiebezoekjes te gaan. Jammer eigenlijk, want het is altijd gezellig. Gaan we dus vaker doen, nemen we ons nu weer voor!

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen