Week 9 - Zielige tweeling en spouwmuurisolatie

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Zielige tweeling
De week begon slecht voor ons. Vorige week schreef ik er ook al over: de buikgriep deed voor de tweede keer dit seizoen zijn ronde bij ons. Ik dacht dat we op het moment dat ik het schreef, het achter ons hadden gelaten. Helaas bleek dat toch niet zo te zijn. Zondag was met name Hadassa erg aan het spugen en ze had ook diarree. Keer op keer moest ze weer onder de douche omdat ze zo vies was. Ook Damaris was wederom niet helemaal fit, ze huilde en jengelde erg veel. Zo hebben we de hele week door gekwakkeld. Halverwege leek het even beter te gaan, maar sinds een dag of twee spuugt met name Damaris heel veel, is 's nachts vroeg wakker omdat ze honger heeft (denk ik?), maar toch spuugt ze weer halve flessen uit. Ik weet niet precies wat er heerst, maar 1,5 week en héél véél vieze was verder, ben ik er helemaal klaar mee. Ik kijk het nog even aan, maar als het na het weekend niet anders is, bel ik toch echt de dokter.

Spouwmuurisolatie
Gisteren stonden er plotseling twee mannen op de stoep. Ze kwamen de spouwmuur isoleren. Oké, prima. Wist ik veel dat dat behoorlijk herrie zou geven. De andere huizen moesten ook gedaan worden, dus maakten ze een rondje om ons blok heen. Rond 14.30 uur zat het er op, gelukkig, want de kinderen waren er toen wel klaar mee. Door de herrie hadden ze amper geslapen en ze waren om 4.45 uur die ochtend al wakker. Dat was een lange dag. Gelukkig is het nu klaar.


In huis lagen her en der wat balletjes, dat is het materiaal wat er in gespoten werd. Ik dacht eerst dat we last hadden van muizen, schrok me naar. 

Ik ben benieuwd of we het kunnen merken dat het beter geïsoleerd is. We hebben natuurlijk geen gegevens van het energieverbruik omdat we hier pas naartoe verhuisd zijn, dus we kunnen de twee situaties niet vergelijken. 

?
Eigenlijk verwerk ik altijd drie onderwerpen in het weekoverzicht, maar eerlijk: dit was gewoon een minder leuke week. De kinderen zijn niet fit, het weer zat niet mee, er stond weinig op het programma en ik ben eigenlijk gewoon moe. Dus laat ik het even voor wat het is en hoop dat het komende week beter wordt. 

Hoe was jouw week? Wens je weer een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen