Week 15 - Grondbox en het paasweekend

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Grondbox 
Nu Hadassa en Damaris 9 maanden oud zijn en Damaris kan kruipen en Hadassa op haar manier ook overal komt, kom ik soms echt handen tekort als ze buiten hun box spelen. Als gevolg daarvan spelen ze vaak in de box. Nu vinden ze dat zelf op zich niet echt een probleem, maar toch zie ik liever dat ze meer ruimte hebben. Gelukkig bestaat daar iets leuks voor in het wereldje van twee- en meerlingen: de grondbox. Wij hebben er één aangeschaft en sinds vandaag spelen ze er in. Gelijk een dikke hit, voor nu absoluut geen miskoop. Ze hebben alle ruimte om zich te ontwikkelen, zonder dat ik constant de één bij de stekkers vandaan moet trekken terwijl de ander op m'n schoenen zit te knagen.

Foto is verwijderd. 

Toe aan een lang paasweekend 
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben echt toe aan een heerlijk lang weekend. De afgelopen weken waar vol en saai. Klinkt tegenstrijdig misschien, want hoe kunnen drukke weken saai zijn? Nou, het was vooral zo dat Timon erg druk was met studie en dergelijke. Dat betekent dat ik meerdere dagen van vroeg tot laat alleen ben met de kinderen, dus ook voor mij betekent dat extra drukte. Nu gaat dat op zich allemaal prima, we eten dan vaak iets makkelijker en douchen op een ochtend dat we niet naar de peuterspeelzaal moeten, maar toch doe ik de avondroutine een stuk liever samen.
Hoe dan ook, de toetsen zijn nu achter de rug. Timon en ik zijn erg benieuwd naar de cijfers natuurlijk, maar dat zal nog wel even duren.
Dit weekend gaan we onder andere bij familie op bezoek en op jacht naar leuk en betaalbaar buitenspeelgoed.

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk die box! Hier ook wel druk geweest, maar geen studie meer gelukkig ;)... Hopelijk zijn z'n cijfers goed!! Geniet van jullie lange weekend, hier ook lekker vrijdag t/m maandag vrij... Druk aan het graven en sjouwen in de achtertuin; schuurtje wordt ruim 2x zo groot... Drukdruk weekend dus... Familie komt hier op bezoek, dus gezelligheid ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier is het nu ook echt weekend. Heerlijk. Geniet ervan!

      Verwijderen
  2. Leuk om steeds mee te lezen ;-). Hier is de zandbak is hier erg favoriet..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou zeg nu zie ik pas hoe ik getypt hebt, maar je snapt vast wat ik bedoel :-)

      Verwijderen
    2. Hey Fieke! Leuk dat je reageert. Rebekka vindt zand in de speeltuin erg leuk, dus hebben we vandaag even een schelp bij de Action gekocht en een paar zakken zand. Gelijk dikke hit!

      Verwijderen