Week 17 - Bibliotheek, Koningsdag en uitzoeken en opruimen

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Bibliotheek 
Deze week moest ik mijn boeken inleveren en ik besloot Rebekka mee te nemen. Ze was nog nooit in een bibliotheek geweest, maar vindt lezen erg leuk, dus moest nodig mee. Alleen al naar de bibliotheek lopen was een feestje, want er lagen flinke plassen en wat is nou leuker dan daar keihard in mogen stampen.


Ook in de bibliotheek zelf vond ze het erg leuk. Er waren grote knuffels van Woezel en Pip en natuurlijk heel veel leuke (prenten)boeken.

Koningsdag
Onze eerste Koningsdag in Goudriaan beviel prima. In de ochtend deed Timon boodschappen en later gingen we naar de aubade. Rebekka was in oranje gehuld en had vlaggetjes op haar wangen, ze was daar natuurlijk helemaal gelukkig mee. Verder waren we gewoon thuis en vermaakten we ons wel eigenlijk prima. Ik schreef een paar blogjes vooruit en Timon deed wat van die dingen die al veel eerder gedaan moesten worden, zoals het ophangen van een rookmelder en zo. Ook keken we nog even naar een paar onderdelen van een soort zeskamp wat werd georganiseerd hier in het dorp. Er werden een paar spellen op het plein voor ons huis gedaan, lekker makkelijk voor ons.

Uitzoeken en opruimen 
De afgelopen weken had zich weer van alles opgestapeld hier in huis op die typische plekken als boven op de kast, magnetron, trap en ga zo maar door. Ik heb vaak dat ik er eens in de zoveel tijd weer even klaar mee ben en dan sorteer ik alles en gooi een hoop weg. Gisteren dus ook weer even gedaan, het knapt er weer van op, heerlijk!

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Lekker weekje! Mijn week overzicht staat ook weer klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zag het. Jij hebt ook een fijne week gehad, geloof ik. ;-) Je pastasaus ziet er lekker uit zeg.

      Verwijderen
  2. De bieb is hier ook een favoriet uitje, ook gewoon om er te zijn. Er liggen altijd de nieuwste tijdschriften, ik ga vaak een poosje zitten lezen. Koningsdag is voor ons een familiedag, we gaan eigenlijk nooit naar een aubade of spelletjes. Goed bezig met opruimen! Valt wel in de categorie 'ik word er blij van' zeker?
    Sammie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè, de bieb. Ik doe dat eigenlijk nooit, alhoewel het vast heerlijk is.

      Ik word er inderdaad blij van als al die hoopjes troep weer weg zijn, ziet er zoveel opgeruimder uit, geeft rust! Vind je niet? :-)

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk dat je naar de bibliotheek kunt lopen zeg. Wat een fijne luxe : )

    De bibliotheek vind ik echt een heerlijke plek.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, hahaha, ik zie dat het er geschreven staat alsof we helemaal lopend kunnen. Helaas was het alleen lopen vanaf de parkeerplaats. Maar dat was wel heel erg leuk als ik Rebekka's gezichtje zag. :-)

      Verwijderen
  4. Leuk! Hier houden we ook van de bieb :)!

    BeantwoordenVerwijderen