Vlogs kijken

Ik vind het leuk om 's avonds als de kinderen op bed liggen, een aantal vlogs te kijken. Timon snapt dat echt niet, want de vlogs die ik het liefst kijk, zijn die van gewone dagen bij andere gezinnen, en wat is daar nou interessant aan? Heel simpel, het is echt een feest van herkenning. :-) Zien dat andere moeders dezelfde dingen meemaken als ik en vooral zien hoe zij dat oplossen, vind ik leuk. Dus ga ik even een aantal vlogs op een rijtje zetten voor jullie.

Doortjes blog
Ik ben fan van Doortjes blog. Ze schrijft leuke artikelen op haar site, maar plaatst ook iedere dag een vlog op YouTube. Ze heeft onder andere een identieke meisjestweeling, super leuk. Verder plaatst ze regelmatig een boodschappen shoplog online en daar haal ik wel eens inspiratie uit voor het avondeten en mijn eigen boodschappen.

Huisje Boompje Feestje
Deze vlogs kijk ik ook graag. Ze plaatst iedere week een weekvlog waarin je dus een kort beeld krijgt van een hele week uit haar leven. Ik vind haar echt heel leuk vloggen, lekker luchtig en vrolijk en het is ook zo herkenbaar allemaal.

De Bellinga's
Dit kanaal volg ik het langst en volgens mij zijn zij ook het meest bekend. Ik moet zeggen dat ik hun vlogs leuk vind, maar wel alleen de gewone vlogs van het dagelijks leven. Ze vloggen ook veel uitjes en daar ben ik zelf persoonlijk niet heel erg fan van. Ik kan me het meest identificeren met vloggers die beelden laten zien van het gewone leven met de kinderen en alles wat daarbij komt kijken.

Goed, dit zijn de drie kanalen waar ik de meeste vlogs van bekijk, soms kijk ik ook wel eens ergens anders nog wat, maar vaak heb ik er dan niet genoeg mee om me ook daadwerkelijk te abonneren of meer vlogs te kijken.

Kijk jij vlogs van andere moeders? Wie is je favoriete vlogger? 

3 opmerkingen:

  1. Ik moet eerlijk opbiechten; ik kijk nooit vlogs... kKan het niet eens bijhouden om ieders blog te volgen :P...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vlogs altijd zo enorm saai. Ik sla ze ook altijd over op blogs.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bekijk blogs maar zelden en vind ze vaak een beetje saai. Doortje ken ik wel, de andere twee zeggen me niks. En net zoals Nicole.. ik sla ze altijd over.

    BeantwoordenVerwijderen