Week 20 - Moederdag en zieke tweeling

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Moederdag
Afgelopen zondag was het moederdag. Ik heb echt een heerlijke dag gehad. Timon was ontzettend lief voor me en hij had ook nog wat moois gegeven en gemaakt. Ik zal je even de foto's laten zien.



Lief hè?!

Zieke tweeling
Begin van de week werd de tweeling weer ziek. Met name Damaris had het flink te pakken en is momenteel nog steeds niet fit. Ze heeft overgegeven en at een paar dagen heel slecht en daarnaast waren ze allebei enorm verkouden, hadden keel- en oorpijn en ook moet Damaris af en toe flink hoesten. Dit alles bij elkaar zorgde ervoor dat ik wel wat beters te doen had dan bloggen dus was het hier wat rustig. ;-) Ook echt genieten van het prachtige weer zat er helaas niet in, maar goed, het is nog maar mei en er komen vast nog meer mooie dagen de komende tijd. 
Voor het eerst twijfel ik nu om de tweeling apart te laten slapen. Damaris hoest namelijk Hadassa wakker en die heeft geleerd hoe ze moet staan in bed. Ze kan alleen nog niet zitten. Voor het in slaap vallen loop ik daarom gerust 10 keer naar boven om haar terug te leggen omdat ze keihard brult. Alleen dat feest begint dus weer opnieuw na een halfuurtje slapen als Damaris haar heeft wakker gemaakt door het hoesten en zou houden ze elkaar lekker wakker. Dus zit ik een beetje in dubio. Ze hebben twee maanden terug eens noodgedwongen op dezelfde kamer geslapen maar zonder dat ze elkaar konden zien en Hadassa deed toen geen oog dicht. 
Goed, doordat ze ziek zijn (geweest) heb ik verder ook niets bijzonders gedaan en daarom dus maar twee items deze blog, volgende week vast weer meer te vertellen! 

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

1 opmerking: