Week 22 - Een dicht oor, baantjes zwemmen en high tea

Er is weer een week voorbij, dat betekent een nieuw weekoverzicht. Hier kan je lezen wat wij deze week beleefd hebben.

Een dicht oor
Van het ene op het andere moment zat mijn oor woensdagavond dicht. Vreselijk, ik hoorde een stuk minder en dat frustreerde echt enorm. Het was echt zo verschrikkelijk irritant dat ik ter plekke wel naar de huisartsenpost had willen rijden, maar het is daar natuurlijk niet ernstig genoeg voor. Gisteren kon ik bij de praktijk terecht en de assistente zorgde ervoor dat ik weer fijn kon horen. Was echt zo'n rare ervaring, maar wel erg blij mee.

Baantjes zwemmen
Ik doe nog steeds aan de lijn, want ik wil nog wat kilo's kwijt. Heel hard ging het de laatste tijd niet, maar ik zit weer vol nieuwe energie en om die kilo's sneller kwijt te raken, probeer ik natuurlijk ook wat te bewegen. Naast wandelen en fietsen nu dus ook zwemmen. Het was echt heerlijk en het gaf natuurlijk zo'n fijn positief gevoel, dus dit gaan we vaker doen.

High tea
Vandaag ging ik samen met mijn schoonmoeder en schoonzus op pad. We hadden een gratis high tea! Heel leuk. Mijn schoonouders zijn bij gezinsenergie aangesloten, mijn schoonmoeder had een uitnodiging gekregen om samen met twee andere personen naar een high tea te komen. Het was in de buurt, dus ik wilde wel mee. Je moest wel je jaarnota insturen om mee te mogen, in de loop van volgende week krijgen we dan een aanbod wat we zouden besparen als we via hen energie gaan afnemen. Nog geen idee wat ik daarmee ga doen, eerst maar eens zien wat het aanbod is. Ga het dan gelijk even vergelijken via zo'n site voor energie, kijken of het écht zo voordelig is via een collectief. ;-)

Hoe was jouw week? Wens je een heel fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n high tea!! Gezellig en lekker :)... Fijn dat je oor weer beter is, ajj dat zijn vervelende dingen. Vooral met 3 pukjes is het handig om goed te horen ;)...

    Afhankelijk van je verbruik kan gezinsenergie goedkoper of duurder zijn. Bij ons was het (een stuk!) duurder. We verbruiken relatief weinig en ze waren bij lange na niet de goedkoopste. Toentertijd zaten we bij Greenchoice (dat is echt niet de goedkoopste, maar hadden we een goed gevoel bij), inmiddels bij Qurrent omdat dat 100% groene stroom is. Ik ben bij Q niet het voordeligst uit, ik kan goedkopere (grijze) stroom krijgen, maar nu hebben we bewust hiervoor gekozen, voelde beter :). Vorig jaar Essent een jaarcontract voor nieuwe klanten met 200 euro korting gehad. Beviel verder prima, was supervoordelig (ik betaalde 37,38 p/mnd achteraf uitgerekend!), maar was grijze stroom. Zo groen als Q is gezinsenergie helaas niet, maar daarin ben je uiteraard vrij om een eigen keuze te maken. Ik ben benieuwd! Ze gaan je vast een aanbieding doen op basis van je nota van vorig jaar :). Zal heus iets voordeliger zijn (wel slim aangepakt van hen, want ze weten dus wat je vorig jaar hebt uitgegeven, gaan daar - als ze slim blijven - iets onder zitten en ziedaar; aanbieding compleet :D!) Ik ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je schoonmoeder jullie meevroeg! Dat klinkt als een goed contact.

    Wat deed de assistente met je oor dat je weer kon horen?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen